Sosyal medya okumayı azalttı

Keyif için okuma oranı yüzde 28’den yüzde 16’ya geriledi. Araştırmacılara göre bu düşüşün nedeni yaygınlaşan sosyal medya kullanımı ve teknoloji. Anketteki okuma tanımı yalnızca kitaplarla sınırlı kalmıyor ve basılı, elektronik veya sesli dergi ve gazeteleri de kapsıyor. Araştırmada, keyif için kitap okuyanların eskiye oranla okumaya daha fazla zaman ayırdığı, çocuklarıyla kitap okuyanların sayısında ise bir değişiklik olmadığı ortaya çıktı. Araştırmacı Jill Sonke, okuma rakamlarındaki istikrarlı düşüşü “derinden endişe verici” olarak nitelendirdi.
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”